Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10134
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อผู้รับเหมาก่อสร้างในอำเภอเมืองเชียงรายในการซื้อแผ่นใยไม้ซีเมนต์ = Marketing mix factors affecting contractor decision towards buying wood fiber cement composites in Mueang Chiang Rai District / สุรวัฒน์ กุลอัชชะกิจ
Authors: สุรวัฒน์ กุลอัชชะกิจ
Authors: สุรวัฒน์ กุลอัชชะกิจ
Keywords: การตลาด;การก่อสร้าง -- เชียงราย;แผ่นใยไม้อัด;ซีเมนต์
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ส477ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1510833
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10134
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba21054sk_tpg.pdf1.71 MBAdobe PDFView/Open
mba21054sk_abs.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open
mba21054sk_con.pdf2.76 MBAdobe PDFView/Open
mba21054sk_ch1.pdf1.31 MBAdobe PDFView/Open
mba21054sk_ch2.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open
mba21054sk_ch3.pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open
mba21054sk_ch4.pdf26.25 MBAdobe PDFView/Open
mba21054sk_ch5.pdf8.77 MBAdobe PDFView/Open
mba21054sk_bib.pdf766.2 kBAdobe PDFView/Open
mba21054sk_app.pdf3.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.