Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10119
Title: ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของร้านคาร์แคร์เอฟาสธ์ 22 = Customer satisfaction towards service marketing mix of A-Fast 22 Car Care / มัณฑวิชญ์ ชมัมพร
Authors: มัณฑวิชญ์ ชมัมพร
Authors: มัณฑวิชญ์ ชมัมพร
Keywords: ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่;พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่;รถยนต์ -- การทำความสะอาด
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ม114ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508737
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10119
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20254mc_tpg.pdf510.63 kBAdobe PDFView/Open
mba20254mc_abs.pdf446.65 kBAdobe PDFView/Open
mba20254mc_con.pdf455.15 kBAdobe PDFView/Open
mba20254mc_ch1.pdf452.7 kBAdobe PDFView/Open
mba20254mc_ch2.pdf570.96 kBAdobe PDFView/Open
mba20254mc_ch3.pdf458.74 kBAdobe PDFView/Open
mba20254mc_ch4.pdf973.47 kBAdobe PDFView/Open
mba20254mc_ch5.pdf587 kBAdobe PDFView/Open
mba20254mc_bib.pdf444.2 kBAdobe PDFView/Open
mba20254mc_app.pdf491.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.