Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10098
Title: ความพึงพอใจของลูกค้าต่อคุณภาพการให้บริการของธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) สาขาปาย จังหวัดแม่ฮ่องสอน = Customer satisfaction towards service quality of Bangkok Bank Public Company Limited, Pai Branch, Mae Hong Son province / วีรชาติ ปูอุตรี
Authors: วีรชาติ ปูอุตรี
Authors: วีรชาติ ปูอุตรี
Keywords: ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน);ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- แม่ฮ่องสอน. อำเภอปาย;ธนาคารและการธนาคาร -- บริการลูกค้า
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ว372ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508082
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10098
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20354wp_tpg.pdf523.11 kBAdobe PDFView/Open
mba20354wp_abs.pdf458.9 kBAdobe PDFView/Open
mba20354wp_con.pdf462.65 kBAdobe PDFView/Open
mba20354wp_ch1.pdf457.81 kBAdobe PDFView/Open
mba20354wp_ch2.pdf528.58 kBAdobe PDFView/Open
mba20354wp_ch3.pdf472.85 kBAdobe PDFView/Open
mba20354wp_ch4.pdf814.12 kBAdobe PDFView/Open
mba20354wp_ch5.pdf668.24 kBAdobe PDFView/Open
mba20354wp_bib.pdf452.79 kBAdobe PDFView/Open
mba20354wp_app.pdf477.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.