Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10098
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวีรชาติ ปูอุตรีen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:43:52Z-
dc.date.available2014-09-17T08:43:52Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ว372คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508082en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10098-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน)en_US
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการ -- แม่ฮ่องสอน. อำเภอปายen_US
dc.subjectธนาคารและการธนาคาร -- บริการลูกค้าen_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าต่อคุณภาพการให้บริการของธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) สาขาปาย จังหวัดแม่ฮ่องสอน = Customer satisfaction towards service quality of Bangkok Bank Public Company Limited, Pai Branch, Mae Hong Son province / วีรชาติ ปูอุตรีen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20354wp_tpg.pdf523.11 kBAdobe PDFView/Open
mba20354wp_abs.pdf458.9 kBAdobe PDFView/Open
mba20354wp_con.pdf462.65 kBAdobe PDFView/Open
mba20354wp_ch1.pdf457.81 kBAdobe PDFView/Open
mba20354wp_ch2.pdf528.58 kBAdobe PDFView/Open
mba20354wp_ch3.pdf472.85 kBAdobe PDFView/Open
mba20354wp_ch4.pdf814.12 kBAdobe PDFView/Open
mba20354wp_ch5.pdf668.24 kBAdobe PDFView/Open
mba20354wp_bib.pdf452.79 kBAdobe PDFView/Open
mba20354wp_app.pdf477.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.