Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10084
Title: อิทธิพลของสื่อภายในร้านค้าต่อการตัดสินใจซื้ออาหารสำเร็จรูสำหรับสุนัขในกรุงเทพมหานคร = Influence of in-store media at purchase point towards purchasing decision of dog food in Bangkok / ธันย์สิตา ทวีมหาทรัพย์
Authors: ธันย์สิตา ทวีมหาทรัพย์
Authors: ธันย์สิตา ทวีมหาทรัพย์
Keywords: การสื่อสารการตลาด -- กรุงเทพฯ;พฤติกรรมผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ;การซื้อสินค้า;สุนับ -- อาหารสำเร็จรูป;อาหารสัตว์ -- การจัดซื้อ
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว 659.1 ธ115อ
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508065
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10084
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20954tt_tpg.pdf507.95 kBAdobe PDFView/Open
mba20954tt_abs.pdf451.5 kBAdobe PDFView/Open
mba20954tt_con.pdf446.28 kBAdobe PDFView/Open
mba20954tt_ch1.pdf457.24 kBAdobe PDFView/Open
mba20954tt_ch2.pdf541.94 kBAdobe PDFView/Open
mba20954tt_ch3.pdf459.45 kBAdobe PDFView/Open
mba20954tt_ch4.pdf858.47 kBAdobe PDFView/Open
mba20954tt_ch5.pdf594.38 kBAdobe PDFView/Open
mba20954tt_bib.pdf445.49 kBAdobe PDFView/Open
mba20954tt_app.pdf667.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.