Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10054
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorฤทัยนุช วิเศษเสาวภาคย์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:43:34Z-
dc.date.available2014-09-17T08:43:34Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว 771.33 ฤ1411ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1504566en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10054-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectกล้องถ่ายรูปดิจิตอลen_US
dc.subjectความพอใจของผู้บริโภคen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจของลูกค้าในกรุงเทพมหานครในการซื้อกล้องสะท้อนภาพเลนส์เดี่ยวด้วยระบบดิจิทัล ยี่ห้อแคนนอน = Marketing mix factors influencing decision of customers in Bangkok towards buying Canon digital single-lens reflex cameras / ฤทัยนุช วิเศษเสาวภาคย์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0454rv_tpg.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open
mba0454rv_abs.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open
mba0454rv_con.pdf2.39 MBAdobe PDFView/Open
mba0454rv_ch1.pdf977.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0454rv_ch2.pdf1.86 MBAdobe PDFView/Open
mba0454rv_ch3.pdf1.56 MBAdobe PDFView/Open
mba0454rv_ch4.pdf21.77 MBAdobe PDFView/Open
mba0454rv_ch5.pdf8.39 MBAdobe PDFView/Open
mba0454rv_bib.pdf691.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0454rv_app.pdf2.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.