Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Health Sciences
Humanities and Social Sciences
Sciences and Technology
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 11 (Search time: 0.019 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2552
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการให้บริการของธุจกิจเมล็ดพันธุ์ไม้ดอก = Satisfaction of customers toward services of flower seed businesses / พัชนี อุโมงค์
พัชนี อุโมงค์
2552
ความต้องการของลูกค้าที่มีต่อการใช้บริการของธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) สาขาย่อยมีโชค เชียงใหม่ = Customers' banking service demand of Siam Commercial Bank Public Company Limited, Meechock Sub-branch, Chiang Mai / พิทยารัตน์ ก้อนกลีบ
พิทยารัตน์ ก้อนกลีบ
2552
ความพึงพอใจของผู้แทนจำหน่าย ในเขตภาคเหนือที่มีต่อกลยุทธ์ส่วนประสมการตลาดของบริษัท เอสซีจี เน็ตเวิร์ค แมเนจเม้นท์ จำกัด = Satisfaction of dealers in Northern Thailand towards marketing mix factors of SCG Network Management Company Limited / ศฤงคาร ตั้งประกอบ
ศฤงคาร ตั้งประกอบ
2552
ความพึงพอใจของตัวแทนจำหน่ายต่อการให้บริการของบริษัท ซินเน็ค (ประเทศไทย) จำกัด (มหาชน) สาขาเชียงใหม่ = Dealer tatisfaction towards services of Synnex (Thailand) Public Company Limited, Chiang Mai Branch / ภาณุพงศ์ จันทรสมา
ภาณุพงศ์ จันทรสมา
2552
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดผลิตภัณฑ์สีย้อมและเคมีภัณฑ์สิ่งทอของบริษัท คาสคาดา (ประเทศไทย) จำกัด = Customer satisfaction towards marketing mix of dye and Textile chemicals at Cascada (Thailand) Company Limited / พรศรี เอื้อสถาพรกิจ
พรศรี เอื้อสถาพรกิจ
2552
ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อบริการสอบบัญชีของสำนักงานเจษฎา ซีพีเอ = Customers satisfaction towards audit service of Jesada CPA Office / เจษฎา เลี่ยมประวัติ
เจษฎา เลี่ยมประวัติ
2552
ความคิดเห็นของผู้ใช้บริการต่อส่วนประสมการตลาดบริการของสถานรับเลี้ยงเด็กในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Customers' opinion towards service marketing mix of pre-school nurseries in Amphoe Mueang Samut Sakhon / อรฉัตร ทวีสุข
อรฉัตร ทวีสุข
2552
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการจากผู้ประกอบการโต๊ะจีนในจังหวัดนครปฐม = Services marketing mix factors affecting consumer selection of chiness food catering services in Changwat Nakhon Pathom / วาณี หาญแก้ว
วาณี หาญแก้ว
2552
ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดของผลิตภัณฑ์ใยกัญชงของห้างหุ้นส่วนจำกัดเชียงใหม่ฝ้ายทอง = Customers satisfaction towards marketing mix of hemp products of Chiangmai Faithong Limited Partnership / จารุนันท์ จันทรมังกร
จารุนันท์ จันทรมังกร
2552
ความพึงพอใจของผู้ใช้บริการท่องเที่ยวเชิงผจญภัยของบริษัทแห่งหนึ่งในจังหวัดเชียงใหม่ = Customers' satisfaction of one adventure tourism company in Chiang Mai Province / สุรชัย คันธวณิช
สุรชัย คันธวณิช
Discover
Author
1
จารุนันท์ จันทรมังกร
1
พรศรี เอื้อสถาพรกิจ
1
พัชนี อุโมงค์
1
พิทยารัตน์ ก้อนกลีบ
1
ภาณุพงศ์ จันทรสมา
1
วาณี หาญแก้ว
1
ศฤงคาร ตั้งประกอบ
1
สุรชัย คันธวณิช
1
อนวัช กองมงคล
1
อรฉัตร ทวีสุข
.
next >
Subject
3
การจัดการตลาด
1
กัญชง
1
การตลาด
1
การสอบบัญชี
1
ความพอใจ
1
ตัวแทนทางการค้า -- เชียงใหม่
1
ธนาคารและการธนาคาร -- บริการลูกค้า
1
ธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน)
1
บริการลูกค้า
1
บริษัท คาสคาดา (ประเทศไทย)
.
next >