Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9408
Title: ความพึงพอใจของผู้แทนจำหน่าย ในเขตภาคเหนือที่มีต่อกลยุทธ์ส่วนประสมการตลาดของบริษัท เอสซีจี เน็ตเวิร์ค แมเนจเม้นท์ จำกัด = Satisfaction of dealers in Northern Thailand towards marketing mix factors of SCG Network Management Company Limited / ศฤงคาร ตั้งประกอบ
Authors: ศฤงคาร ตั้งประกอบ
Authors: ศฤงคาร ตั้งประกอบ
Keywords: บริษัท เอสซีจี เน็ตเวิร์ค แมเนจเม้นท์;ความพอใจของผู้ใช้บริการ;การจัดการตลาด
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ศ912ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1454719
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9408
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0352st_tpg.pdf570.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0352st_abs.pdf492.37 kBAdobe PDFView/Open
mba0352st_con.pdf488.02 kBAdobe PDFView/Open
mba0352st_ch1.pdf487.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0352st_ch2.pdf553.55 kBAdobe PDFView/Open
mba0352st_ch3.pdf487.72 kBAdobe PDFView/Open
mba0352st_ch4.pdf883.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0352st_ch5.pdf602.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0352st_bib.pdf479.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0352st_app.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.