Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9479
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการจากผู้ประกอบการโต๊ะจีนในจังหวัดนครปฐม = Services marketing mix factors affecting consumer selection of chiness food catering services in Changwat Nakhon Pathom / วาณี หาญแก้ว
Authors: วาณี หาญแก้ว
Keywords: ร้านอาหาร -- การตลาด
การจัดการตลาด
ร้านอาหาร -- นครปฐม
ความพอใจของผู้ใช้บริการ
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว 658.8 ว243ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1462884
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9479
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0952wh_tpg.pdf472.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0952wh_abs.pdf459.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0952wh_con.pdf470.55 kBAdobe PDFView/Open
mba0952wh_ch1.pdf453.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0952wh_ch2.pdf481.37 kBAdobe PDFView/Open
mba0952wh_ch3.pdf476.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0952wh_ch4.pdf722.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0952wh_ch5.pdf911.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0952wh_bib.pdf480.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0952wh_app.pdf513.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.