Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9479
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วาณี หาญแก้ว | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:04:45Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:04:45Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8 ว243ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1462884 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9479 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | ร้านอาหาร -- การตลาด | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.subject | ร้านอาหาร -- นครปฐม | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้ใช้บริการ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการจากผู้ประกอบการโต๊ะจีนในจังหวัดนครปฐม = Services marketing mix factors affecting consumer selection of chiness food catering services in Changwat Nakhon Pathom / วาณี หาญแก้ว | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0952wh_tpg.pdf | 472.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952wh_abs.pdf | 459.19 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952wh_con.pdf | 470.55 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952wh_ch1.pdf | 453.92 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952wh_ch2.pdf | 481.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952wh_ch3.pdf | 476.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952wh_ch4.pdf | 722.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952wh_ch5.pdf | 911.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952wh_bib.pdf | 480.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952wh_app.pdf | 513.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.