Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9984
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอัครพล สุริยะศักดิ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:42:41Z-
dc.date.available2014-09-17T08:42:41Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 อ111ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1500858en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9984-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectข้าวสาร -- การซื้อen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อความต้องการของผู้บริโภคในการซื้อข้าวสารจากเครื่องขายอัตโนมัติในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer demand towards purchasing rice from vending machines in Mueang Chiang Mai District / อัครพล สุริยะศักดิ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0954as_tpg.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open
mba0954as_abs.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open
mba0954as_con.pdf3.83 MBAdobe PDFView/Open
mba0954as_ch1.pdf939.11 kBAdobe PDFView/Open
mba0954as_ch2.pdf2.14 MBAdobe PDFView/Open
mba0954as_ch3.pdf940.84 kBAdobe PDFView/Open
mba0954as_ch4.pdf52.16 MBAdobe PDFView/Open
mba0954as_ch5.pdf10.65 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.