Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9930
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้ใช้บริการในการเลือกใช้บริการโรงพยาบาลเอกชน ในอำเภอเมืองเชียงราย = Service marketing mix factors affecting customer decision towards selection of private hospital in Mueang Chiang Rai District / ไพรินทร์ มีไฝ
Authors: ไพรินทร์ มีไฝ
Authors: ไพรินทร์ มีไฝ
Keywords: โรงพยาบาล -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ;พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงราย. อำเภอเมือง;การจัดการตลาด;บริการการพยาบาลของโรงพยาบาล
Issue Date: 2553
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 พ973ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1494575
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9930
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0953pmv_tpg.pdf546.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0953pmv_abs.pdf482.04 kBAdobe PDFView/Open
mba0953pmv_con.pdf484.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0953pmv_ch1.pdf475.44 kBAdobe PDFView/Open
mba0953pmv_ch2.pdf568.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0953pmv_ch3.pdf515.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0953pmv_ch4.pdf1.16 MBAdobe PDFView/Open
mba0953pmv_ch5.pdf711 kBAdobe PDFView/Open
mba0953pmv_bib.pdf469.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0953pmv_app.pdf515.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.