Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9914
Title: | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อลูกค้าในกรุงเทพมหานคร และปริมณฑลต่อการตัดสินใจซื้อกาแฟสดที่ร้านคาเฟ่อเมซอน ณ สถานีบริการน้ำมัน ปตท. = Service marketing mix factors affecting customer in Bangkok and Greater Bangkok Areas towards purchasing freshly-brewed coffee at Amazon Cafe in PTT Gas Stations / ปวีณา วงศ์งามใส |
Authors: | ปวีณา วงศ์งามใส |
Authors: | ปวีณา วงศ์งามใส |
Keywords: | การจัดการตลาด;กาแฟ -- การจัดซื้อ;ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ |
Issue Date: | 2554 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 |
Gov't Doc #: | ว 658.8 ป173ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1493068 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9914 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0454pw_tpg.pdf | 578.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0454pw_abs.pdf | 571.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0454pw_con.pdf | 634.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0454pw_ch1.pdf | 630.03 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0454pw_ch2.pdf | 889.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0454pw_ch3.pdf | 583.14 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0454pw_ch4.pdf | 2.47 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0454pw_ch5.pdf | 1.75 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0454pw_bib.pdf | 590.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0454pw_app.pdf | 801.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.