Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9914
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปวีณา วงศ์งามใส | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:07:58Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:07:58Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8 ป173ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1493068 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9914 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.subject | กาแฟ -- การจัดซื้อ | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อลูกค้าในกรุงเทพมหานคร และปริมณฑลต่อการตัดสินใจซื้อกาแฟสดที่ร้านคาเฟ่อเมซอน ณ สถานีบริการน้ำมัน ปตท. = Service marketing mix factors affecting customer in Bangkok and Greater Bangkok Areas towards purchasing freshly-brewed coffee at Amazon Cafe in PTT Gas Stations / ปวีณา วงศ์งามใส | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0454pw_tpg.pdf | 578.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0454pw_abs.pdf | 571.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0454pw_con.pdf | 634.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0454pw_ch1.pdf | 630.03 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0454pw_ch2.pdf | 889.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0454pw_ch3.pdf | 583.14 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0454pw_ch4.pdf | 2.47 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0454pw_ch5.pdf | 1.75 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0454pw_bib.pdf | 590.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0454pw_app.pdf | 801.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.