Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9852
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพิมพ์ชนก กล้าทำen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:07:33Z-
dc.date.available2014-09-17T08:07:33Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 641.875 พ366ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1491148en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9852-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectน้ำเสาวรสen_US
dc.subjectน้ำผลไม้ -- การตลาดen_US
dc.subjectบริษัทใบธงen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยด้านการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อน้ำเสาวรสตราใบธงของผุ้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing factors affecting decision on purchasing bitoung brand passion fruit juice of consumers in Mueang Chiang Mai District / พิมพ์ชนก กล้าทำen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0354pk_tpg.pdf718.27 kBAdobe PDFView/Open
agim0354pk_abs.pdf533.64 kBAdobe PDFView/Open
agim0354pk_con.pdf517.53 kBAdobe PDFView/Open
agim0354pk_ch1.pdf520.39 kBAdobe PDFView/Open
agim0354pk_ch2.pdf705.83 kBAdobe PDFView/Open
agim0354pk_ch3.pdf577.24 kBAdobe PDFView/Open
agim0354pk_ch4.pdf885.41 kBAdobe PDFView/Open
agim0354pk_ch5.pdf567.59 kBAdobe PDFView/Open
agim0354pk_bib.pdf535.79 kBAdobe PDFView/Open
agim0354pk_app.pdf819.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.