Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9753
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปิยะพร เขตบรรพตen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:06:47Z-
dc.date.available2014-09-17T08:06:47Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ป3611พตen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1484411en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9753-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectการสื่อสารทางการตลาดen_US
dc.subjectการประชาสัมพันธ์en_US
dc.titleพฤติกรรมการรับการสื่อสารการตลาดผ่านสื่อใหม่ของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Consumer behavior in receiving marketing communication via new media in Mueang Chiang Mai District / ปิยะพร เขตบรรพตen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark1053pk_tpg.pdf529.82 kBAdobe PDFView/Open
mark1053pk_abs.pdf487.84 kBAdobe PDFView/Open
mark1053pk_con.pdf497.1 kBAdobe PDFView/Open
mark1053pk_ch1.pdf493.75 kBAdobe PDFView/Open
mark1053pk_ch2.pdf608.73 kBAdobe PDFView/Open
mark1053pk_ch3.pdf497.64 kBAdobe PDFView/Open
mark1053pk_ch4.pdf794.51 kBAdobe PDFView/Open
mark1053pk_ch5.pdf617.17 kBAdobe PDFView/Open
mark1053pk_bib.pdf488.41 kBAdobe PDFView/Open
mark1053pk_app.pdf692.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.