Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9687
Title: | พฤติกรรมการเปิดรับสื่อของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถยนต์ใหม่ = Media exposure affecting decision of consumers in Mueang Chiang Mai District towards purchasing new cars / พงศ์พันธ์ จำนงจิตร |
Authors: | พงศ์พันธ์ จำนงจิตร |
Authors: | พงศ์พันธ์ จำนงจิตร |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;รถยนต์ -- โฆษณา;การส่งเสริมการขาย |
Issue Date: | 2553 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 658.8342 พ128พ |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1474996 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9687 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0353pj_tpg.pdf | 470.35 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353pj_abs.pdf | 458.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353pj_con.pdf | 464.22 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353pj_ch1.pdf | 479.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353pj_ch2.pdf | 498.6 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353pj_ch3.pdf | 455.35 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353pj_ch4.pdf | 1.12 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353pj_ch5.pdf | 606.49 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353pj_bib.pdf | 447.7 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353pj_app.pdf | 508.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.