Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9687
Title: พฤติกรรมการเปิดรับสื่อของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถยนต์ใหม่ = Media exposure affecting decision of consumers in Mueang Chiang Mai District towards purchasing new cars / พงศ์พันธ์ จำนงจิตร
Authors: พงศ์พันธ์ จำนงจิตร
Authors: พงศ์พันธ์ จำนงจิตร
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;รถยนต์ -- โฆษณา;การส่งเสริมการขาย
Issue Date: 2553
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 พ128พ
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1474996
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9687
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0353pj_tpg.pdf470.35 kBAdobe PDFView/Open
mba0353pj_abs.pdf458.67 kBAdobe PDFView/Open
mba0353pj_con.pdf464.22 kBAdobe PDFView/Open
mba0353pj_ch1.pdf479.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0353pj_ch2.pdf498.6 kBAdobe PDFView/Open
mba0353pj_ch3.pdf455.35 kBAdobe PDFView/Open
mba0353pj_ch4.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open
mba0353pj_ch5.pdf606.49 kBAdobe PDFView/Open
mba0353pj_bib.pdf447.7 kBAdobe PDFView/Open
mba0353pj_app.pdf508.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.