Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9680
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนันทพงศ์ เถื่อนยืนยงค์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:06:15Z-
dc.date.available2014-09-17T08:06:15Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 น155พen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1474912en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9680-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectผลิตภัณฑ์เสริมอาหาร -- โฆษณาen_US
dc.subjectการส่งเสริมการขายen_US
dc.titleพฤติกรรมการเปิดรับสื่อที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์เสริมอาหารเพื่อการควบคุมน้ำหนักของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Media exposure affecting consumer decision towards buying dietary supplements in Mueang Chiang Mai District / นันทพงศ์ เถื่อนยืนยงค์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0353nt_tpg.pdf474.22 kBAdobe PDFView/Open
mba0353nt_abs.pdf452.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0353nt_con.pdf475.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0353nt_ch1.pdf459.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0353nt_ch2.pdf521.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0353nt_ch3.pdf464.6 kBAdobe PDFView/Open
mba0353nt_ch4.pdf1.39 MBAdobe PDFView/Open
mba0353nt_ch5.pdf796.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0353nt_bib.pdf451.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0353nt_app.pdf542.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.