Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9544
Title: การเปรียบเทียบภาพลักษณ์ทางการตลาดของร้านจำหน่ายหนังสือประเภทแฟรนไชส์และประเภทไม่ใช่แฟรนไชส์ของผู้บริโภคในอำเภอเมืองนครปฐม = A Comparison of market image between franchise bookstores and non-franchise bookstores by consumers in Amphoe Mueang Nakhon Pathom / ณชธร เสน่ห์นพกุล
Authors: ณชธร เสน่ห์นพกุล
Authors: ณชธร เสน่ห์นพกุล
Keywords: ร้านหนังสือ -- การตลาด;ภาพลักษณ์องค์การ;ผู้บริโภค -- นครปฐม
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว 659.8 ณ124ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1464584
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9544
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0652ns_tpg.pdf520.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0652ns_abs.pdf483.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0652ns_con.pdf465.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0652ns_ch1.pdf461.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0652ns_ch2.pdf512.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0652ns_ch3.pdf457.38 kBAdobe PDFView/Open
mba0652ns_ch4.pdf829.45 kBAdobe PDFView/Open
mba0652ns_ch5.pdf554.69 kBAdobe PDFView/Open
mba0652ns_bib.pdf463.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0652ns_app.pdf533.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.