Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9542
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอลิศรา มหาวันไชยen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:05:15Z-
dc.date.available2014-09-17T08:05:15Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 อ173คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1464514en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9542-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการen_US
dc.subjectผู้ประกอบการ -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectธุรกิจen_US
dc.subjectพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์en_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าผู้ประกอบการธุรกิจขนาดกลางและขนาดย่อมในจังหวัดเชียงใหม่ต่อบริการบริหารการเงินผ่านระบบอิเล็กทรอนิกส์ของ บรษัท ธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) = Customer satisfaction of small and medium enterprises in Chiang Mai Province Towards K-Cash Connect services of Kasikornbank Public Company Limited / อลิศรา มหาวันไชยen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0951am_tpg.pdf452.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0951am_abs.pdf508.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0951am_con.pdf518.44 kBAdobe PDFView/Open
mba0951am_ch1.pdf501.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0951am_ch2.pdf598.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0951am_ch3.pdf511.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0951am_ch4.pdf855.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0951am_ch5.pdf651.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0951am_bib.pdf505.11 kBAdobe PDFView/Open
mba0951am_app.pdf1.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.