Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9493
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวิมลวรรณ เมืองจันทร์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:04:51Z-
dc.date.available2014-09-17T08:04:51Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ว367ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1463920en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9493-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectน้ำมันพืช -- การจัดซื้อen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อน้ำมันพืชของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer decision on purchasing vegetable oils in Mueang Chiang Mai District / วิมลวรรณ เมืองจันทร์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0551wm_tpg.pdf549.36 kBAdobe PDFView/Open
agim0551wm_abs.pdf493.69 kBAdobe PDFView/Open
agim0551wm_con.pdf484.46 kBAdobe PDFView/Open
agim0551wm_ch1.pdf493.56 kBAdobe PDFView/Open
agim0551wm_ch2.pdf544.95 kBAdobe PDFView/Open
agim0551wm_ch3.pdf498.26 kBAdobe PDFView/Open
agim0551wm_ch4.pdf834.27 kBAdobe PDFView/Open
agim0551wm_ch5.pdf561.63 kBAdobe PDFView/Open
agim0551wm_bib.pdf521.82 kBAdobe PDFView/Open
agim0551wm_app.pdf554.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.