Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9480
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorเกศราภรณ์ นิรากรณ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:04:46Z-
dc.date.available2014-09-17T08:04:46Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว 658.8342 ก587ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1463179en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9480-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectคอนกรีตen_US
dc.subjectการซื้อสินค้าen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภคen_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อการซื้อผลิตภัณฑ์คอนกรีตมวลเบาสำหรับงานก่อผนัง = Factors affecting the purchase of aerated autoclaved concrete products for wall construction / เกศราภรณ์ นิรากรณ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0852kn_tpg.pdf911.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0852kn_abs.pdf870.29 kBAdobe PDFView/Open
mba0852kn_con.pdf1.97 MBAdobe PDFView/Open
mba0852kn_ch1.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open
mba0852kn_ch2.pdf2.74 MBAdobe PDFView/Open
mba0852kn_ch3.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open
mba0852kn_ch4.pdf28.68 MBAdobe PDFView/Open
mba0852kn_ch5.pdf11.26 MBAdobe PDFView/Open
mba0852kn_bib.pdf499.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0852kn_app.pdf732.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.