Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9479
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวาณี หาญแก้วen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:04:45Z-
dc.date.available2014-09-17T08:04:45Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ว243ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1462884en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9479-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectร้านอาหาร -- การตลาดen_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectร้านอาหาร -- นครปฐมen_US
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการจากผู้ประกอบการโต๊ะจีนในจังหวัดนครปฐม = Services marketing mix factors affecting consumer selection of chiness food catering services in Changwat Nakhon Pathom / วาณี หาญแก้วen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0952wh_tpg.pdf472.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0952wh_abs.pdf459.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0952wh_con.pdf470.55 kBAdobe PDFView/Open
mba0952wh_ch1.pdf453.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0952wh_ch2.pdf481.37 kBAdobe PDFView/Open
mba0952wh_ch3.pdf476.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0952wh_ch4.pdf722.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0952wh_ch5.pdf911.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0952wh_bib.pdf480.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0952wh_app.pdf513.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.