Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9438
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorณัฏฐวุฒิ จันทร์เจ้าฉายen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:04:25Z-
dc.date.available2014-09-17T08:04:25Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ณ113ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1461472en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9438-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectวัสดุและอุปกรณ์ก่อสร้าง -- การตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- สมุทรสาครen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้พื้นไม้จริงสำเร็จรูปในงานก่อสร้างของผู้รับเหมา ในจังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting contractor decision in choosing ready-made floor wood in Samut Sakorn / ณัฏฐวุฒิ จันทร์เจ้าฉายen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0952nc_tpg.pdf576.01 kBAdobe PDFView/Open
mba0952nc_abs.pdf469.45 kBAdobe PDFView/Open
mba0952nc_con.pdf467.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0952nc_ch1.pdf466.69 kBAdobe PDFView/Open
mba0952nc_ch2.pdf495.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0952nc_ch3.pdf478.22 kBAdobe PDFView/Open
mba0952nc_ch4.pdf624.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0952nc_ch5.pdf522.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0952nc_bib.pdf467.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0952nc_app.pdf485.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.