Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9438
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ณัฏฐวุฒิ จันทร์เจ้าฉาย | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:04:25Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:04:25Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8 ณ113ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1461472 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9438 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.subject | วัสดุและอุปกรณ์ก่อสร้าง -- การตลาด | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้พื้นไม้จริงสำเร็จรูปในงานก่อสร้างของผู้รับเหมา ในจังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting contractor decision in choosing ready-made floor wood in Samut Sakorn / ณัฏฐวุฒิ จันทร์เจ้าฉาย | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0952nc_tpg.pdf | 576.01 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952nc_abs.pdf | 469.45 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952nc_con.pdf | 467.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952nc_ch1.pdf | 466.69 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952nc_ch2.pdf | 495.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952nc_ch3.pdf | 478.22 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952nc_ch4.pdf | 624.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952nc_ch5.pdf | 522.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952nc_bib.pdf | 467.86 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952nc_app.pdf | 485.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.