Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9225
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorบุตร์ชล สุวรรณลพen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:02:58Z-
dc.date.available2014-09-17T08:02:58Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 บ447ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1447585en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9225-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectผลิตภัณฑ์อาหาร -- การตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- แม่ฮ่องสอนen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดในการเลือกซื้อผลิตภัณฑ์อาหารจากงาของผู้บริโภคในอำเภอเมืองแม่ฮ่องสอน = Marketing mix factors affecting sesame food products purchasing preferences of consumer in Mueang Mae Hong Son District / บุตร์ชล สุวรรณลพen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0751bs_tpg.pdf1.31 MBAdobe PDFView/Open
agim0751bs_abs.pdf499.73 kBAdobe PDFView/Open
agim0751bs_con.pdf493.92 kBAdobe PDFView/Open
agim0751bs_ch1.pdf523.95 kBAdobe PDFView/Open
agim0751bs_ch2.pdf539.23 kBAdobe PDFView/Open
agim0751bs_ch3.pdf516.92 kBAdobe PDFView/Open
agim0751bs_ch4.pdf811.5 kBAdobe PDFView/Open
agim0751bs_ch5.pdf564.59 kBAdobe PDFView/Open
agim0751bs_bib.pdf478.42 kBAdobe PDFView/Open
agim0751bs_app.pdf533.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.