Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9142
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพรรณวดี พัฒนชัยen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:02:24Z-
dc.date.available2014-09-17T08:02:24Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.812 พ177คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1435532en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9142-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectโรงแรมเชียงใหม่ภูคำen_US
dc.subjectความพึงพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectบริการลูกค้าen_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าต่อคุณภาพการบริการของโรงแรมเชียงใหม่ภูคำ จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards service quality of Chiangmai Phucome Hotel, Chiang Mai Province / พรรณวดี พัฒนชัยen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0351pp_tpg.pdf526.45 kBAdobe PDFView/Open
mba0351pp_abs.pdf501.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0351pp_con.pdf468.35 kBAdobe PDFView/Open
mba0351pp_ch1.pdf485.55 kBAdobe PDFView/Open
mba0351pp_ch2.pdf547.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0351pp_ch3.pdf481.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0351pp_ch4.pdf766.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0351pp_ch5.pdf607.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0351pp_bib.pdf480.72 kBAdobe PDFView/Open
mba0351pp_app.pdf537.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.