Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9101
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เกศมณี ใจจันทร์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:02:05Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:02:05Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ก586ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1430412 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9101 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | สถานออกกำลังกาย -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการฟิตเนสของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting consumers selection of fitness services in Mueang district, Chiang Mai province / เกศมณี ใจจันทร์;" Services marketing mix factors affecting consumers selection of fitness services in Mueang district, Chiang Mai province" | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0151kj_tpg.pdf | 456.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0151kj_abs.pdf | 482.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0151kj_con.pdf | 472.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0151kj_ch1.pdf | 473.97 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0151kj_ch2.pdf | 485.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0151kj_ch3.pdf | 488.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0151kj_ch4.pdf | 833.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0151kj_ch5.pdf | 544.55 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0151kj_bib.pdf | 471.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0151kj_app.pdf | 506.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.