Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9015
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสิทธิชัย แจ้งพลอยen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:01:30Z-
dc.date.available2014-09-17T08:01:30Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว 658.8342 ส344คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419281en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9015-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectธนาคารกสิกรไทยen_US
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการ -- สมุทรสาครen_US
dc.subjectสินเชื้อen_US
dc.titleความพึงพอใจต่อระบบลูกค้าสัมพันธ์ของลูกค้าที่ใช้บริการด้านสินเชื่อของธนาคารกสิกรไทยในจังหวัดสมุทรสาคร = Credit finance customers' satisfaction towards customers relations system of Kasikornbank inSamutSakhon province / สิทธิชัย แจ้งพลอยen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0550sj_tpg.pdf462.38 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sj_abs.pdf583.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sj_con.pdf539.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sj_ch1.pdf586.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sj_ch2.pdf888.9 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sj_ch3.pdf516.7 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sj_ch4.pdf1.75 MBAdobe PDFView/Open
mba0550sj_ch5.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open
mba0550sj_bib.pdf438.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0550sj_app.pdf619.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.