Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8997
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพรรษมณฑ์ ตันประเสริฐen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:01:21Z-
dc.date.available2014-09-17T08:01:21Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว 381 พ177ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419258en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8997-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectกุนเชียงปลาen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- ราชบุรี. อำเภอโพธารามen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อผลิตภัณฑ์กุนเชียงปลาของผู้บริโภคในอำเภอโพธาราม จังหวัดราชบุรี = Marketing mix factors affecting consumers purchasing of fish sausage in Photharam district, Ratchaburi province / พรรษมณฑ์ ตันประเสริฐen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0550pt_tpg.pdf189.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0550pt_abs.pdf232.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0550pt_con.pdf261.38 kBAdobe PDFView/Open
mba0550pt_ch1.pdf243.5 kBAdobe PDFView/Open
mba0550pt_ch2.pdf437 kBAdobe PDFView/Open
mba0550pt_ch3.pdf207.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0550pt_ch4.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open
mba0550pt_ch5.pdf555.26 kBAdobe PDFView/Open
mba0550pt_bib.pdf174.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0550pt_app.pdf293.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.