Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8989
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ทัณฑิมา เชื้อเขียว | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:01:17Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:01:17Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 ท114พ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419247 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8989 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | บรรณานุกรม: แผ่น 168 | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค | en_US |
dc.subject | พาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ | en_US |
dc.title | พฤติกรรมในการซื้อสินค้าและบริการ ผ่านเว็บไซต์พานิชย์อิเล็กทรอนิกส์ของผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่ = Customers buying behavior towards products and services on electronic commerce in Chiangmai province / ทัณฑิมา เชื้อเขียว;"Customers buying behavior towards products and services on electronic commerce in Chiangmai province" | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0550tc_tpg.pdf | 180.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550tc_abs.pdf | 246.56 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550tc_con.pdf | 372.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550tc_ch1.pdf | 232.49 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550tc_ch2.pdf | 339.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550tc_ch3.pdf | 204.55 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550tc_ch4.pdf | 3.15 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550tc_ch5.pdf | 1.59 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550tc_bib.pdf | 170.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550tc_app.pdf | 376.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.