Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8976
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ประพาส ชนันชนะ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:01:12Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:01:12Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 381 ป17116ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419214 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8976 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | สินเชื่อ | en_US |
dc.subject | ธุรกิจขนาดกลาง -- ปราจีนบุรี | en_US |
dc.subject | ธุรกิจขนาดย่อม -- ปราจีนบุรี | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลในการเลือกใช้บริการสินเชื่อของลูกค้ากับธนาคารพัฒนาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อมแห่งประเทศไทย ศุนย์ธุรกิจปราจีนบุรี = Services marketing mixed factors affecting the use of credit services of customers of small and medium enterprise development bank of Thailand, Prachin Buri Business Center / ประพาส ชนันชนะ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0450pcc_tpg.pdf | 449.22 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0450pcc_abs.pdf | 530.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0450pcc_con.pdf | 554.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0450pcc_ch1.pdf | 611.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0450pcc_ch2.pdf | 745.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0450pcc_ch3.pdf | 490.21 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0450pcc_ch4.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0450pcc_ch5.pdf | 1.66 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0450pcc_bib.pdf | 435.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0450pcc_app.pdf | 659.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.