Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8957
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชานุวัฒน์ ตาวินโนen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:01:04Z-
dc.date.available2014-09-17T08:01:04Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ช254ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419184en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8957-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectโยเกิร์ตen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อโยเกิร์ตของนักศึกษาระดับปริญญาตรีในมหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting yoghurt purchasing of undergraduate students in Chiang Mai University / ชานุวัฒน์ ตาวินโน;" Marketing mix factors affecting yoghurt purchasing of undergraduate students in Chiang Mai University"en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0550ct_tpg.pdf186.99 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ct_abs.pdf224.96 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ct_con.pdf413.2 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ct_ch1.pdf214.56 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ct_ch2.pdf345.79 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ct_ch3.pdf212.55 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ct_ch4.pdf3.13 MBAdobe PDFView/Open
agim0550ct_ch5.pdf700.37 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ct_bib.pdf171.65 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ct_app.pdf357.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.