Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8953
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพรรณรวี จตุพศen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:01:02Z-
dc.date.available2014-09-17T08:01:02Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 พ177ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419175en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8953-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่: บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectบัตรเครดิตen_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการเครื่องรับบัตรเครดิตของลูกค้าธนาคารกรุงศรีอยุธยา จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting customer decision on using the electric data capture service of bank of Ayudhya public company limited in Mueang District, Chiang Mai Province / พรรณรวี จตุพศen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0650pj_tpg.pdf456.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0650pj_abs.pdf508.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0650pj_con.pdf635.66 kBAdobe PDFView/Open
mba0650pj_ch1.pdf579.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0650pj_ch2.pdf561.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0650pj_ch3.pdf497.9 kBAdobe PDFView/Open
mba0650pj_ch4.pdf3.31 MBAdobe PDFView/Open
mba0650pj_ch5.pdf1.55 MBAdobe PDFView/Open
mba0650pj_bib.pdf428.59 kBAdobe PDFView/Open
mba0650pj_app.pdf723.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.