Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8947
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ยุพาพิศ อินทร์เฉลียว | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:00:58Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:00:58Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ย462ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419138 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8947 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | ขนมปัง | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อขนมปังโฮลวีทของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting comsumers'decision on purchasing whole wheat bread in Mueang District, Chiang Mai Province / ยุพาพิศ อินทร์เฉลียว | en_US |
dc.type | การค้นควัาแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0550yi_tpg.pdf | 454.87 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550yi_abs.pdf | 475 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550yi_con.pdf | 479.6 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550yi_ch1.pdf | 505.39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550yi_ch2.pdf | 564.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550yi_ch3.pdf | 495.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550yi_ch4.pdf | 854.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550yi_ch5.pdf | 666.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550yi_bib.pdf | 450.19 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550yi_app.pdf | 1.27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.