Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8944
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์ตราดอยคำ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting on comsumers' decision in purchasing Doi Kham products in Mueang District, Chiang Mai Province / ปรีชา มีนาค
Authors: ปรีชา มีนาค
Authors: ปรีชา มีนาค
Keywords: การตลาด;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;โครงการหลวง
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ป173ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419135
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8944
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0550pm_tpg.pdf201.31 kBAdobe PDFView/Open
agim0550pm_abs.pdf230.88 kBAdobe PDFView/Open
agim0550pm_con.pdf287.34 kBAdobe PDFView/Open
agim0550pm_ch1.pdf202.04 kBAdobe PDFView/Open
agim0550pm_ch2.pdf398.21 kBAdobe PDFView/Open
agim0550pm_ch3.pdf207.76 kBAdobe PDFView/Open
agim0550pm_ch4.pdf1.83 MBAdobe PDFView/Open
agim0550pm_ch5.pdf457.54 kBAdobe PDFView/Open
agim0550pm_bib.pdf163.76 kBAdobe PDFView/Open
agim0550pm_app.pdf342.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.