Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8944
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปรีชา มีนาคen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:00:56Z-
dc.date.available2014-09-17T08:00:56Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ป173ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419135en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8944-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectโครงการหลวงen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์ตราดอยคำ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting on comsumers' decision in purchasing Doi Kham products in Mueang District, Chiang Mai Province / ปรีชา มีนาคen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0550pm_tpg.pdf201.31 kBAdobe PDFView/Open
agim0550pm_abs.pdf230.88 kBAdobe PDFView/Open
agim0550pm_con.pdf287.34 kBAdobe PDFView/Open
agim0550pm_ch1.pdf202.04 kBAdobe PDFView/Open
agim0550pm_ch2.pdf398.21 kBAdobe PDFView/Open
agim0550pm_ch3.pdf207.76 kBAdobe PDFView/Open
agim0550pm_ch4.pdf1.83 MBAdobe PDFView/Open
agim0550pm_ch5.pdf457.54 kBAdobe PDFView/Open
agim0550pm_bib.pdf163.76 kBAdobe PDFView/Open
agim0550pm_app.pdf342.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.