Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8918
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วิริยา อินทรแสง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:52:29Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:52:29Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ว373ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508081 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8918 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | เครื่องสำอาง -- การจัดซื้อ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้หญิงในอำเภอเมืองเชียงใหม่ในการซื้อครีมบำรุงผิวหน้าต้านริ้วรอย = Marketing mix factors affecting women in Mueang Chiang Mai District towards buying anti-aging facial cream/ วิริยา อินทรแสง | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mark20954wi_tpg.pdf | 505.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20954wi_abs.pdf | 453.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20954wi_con.pdf | 456.19 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20954wi_ch1.pdf | 457.6 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20954wi_ch2.pdf | 471.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20954wi_ch3.pdf | 455.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20954wi_ch4.pdf | 708.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20954wi_ch5.pdf | 551.86 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20954wi_bib.pdf | 445.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20954wi_app.pdf | 476.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.