Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8855
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์บำรุงผิวหน้าของเด็กหญิงก่อนวัยรุ่นในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix fractors affecting decision of female tweens towards purchasing facial care products in Mueang Chiang Mai District / วรรธิดา ชัยญาณะ |
Authors: | วรรธิดา ชัยญาณะ |
Authors: | วรรธิดา ชัยญาณะ |
Keywords: | การจัดการตลาด;เครื่องสำอาง -- การจัดซื้อ;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;วัยรุ่น -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง |
Issue Date: | 2552 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 658.8 ว177ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1453602 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8855 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0152wc_tpg.pdf | 484.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0152wc_abs.pdf | 498.26 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0152wc_con.pdf | 478.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0152wc_ch1.pdf | 492.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0152wc_ch2.pdf | 520.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0152wc_ch3.pdf | 488.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0152wc_ch4.pdf | 722.11 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0152wc_ch5.pdf | 608.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0152wc_bib.pdf | 488.57 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0152wc_app.pdf | 515.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.