Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8728
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorเอนก กุลชุติสินen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:51:01Z-
dc.date.available2014-09-17T07:51:01Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 อ551ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419002en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8728-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectสินเชื่อen_US
dc.subjectผู้ประกอบการ -- สมุทรสาครen_US
dc.subjectธุรกิจขนาดย่อม -- สมุทรสาครen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการสินเชื่อธุรกิจขนาดย่อมธนคารกสิกรไทยของผู้ประกอบการขนาดย่อม ในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting entrepreneurs' decision in selecting Kasikornbank's credit services for SMEs in Mueang Samut Sakhon district / เอนก กุลชุติสินen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0850ak_tpg.pdf1.52 MBAdobe PDFView/Open
mba0850ak_abs.pdf481.66 kBAdobe PDFView/Open
mba0850ak_con.pdf497.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0850ak_ch1.pdf489.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0850ak_ch2.pdf558.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0850ak_ch3.pdf490.66 kBAdobe PDFView/Open
mba0850ak_ch4.pdf1.42 MBAdobe PDFView/Open
mba0850ak_ch5.pdf624.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0850ak_bib.pdf482.84 kBAdobe PDFView/Open
mba0850ak_app.pdf524.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.