Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8708
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการที่ปรึกษาทางธุรกิจของผู้ประกอบการในจังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors influencing the select on of business consultant services of entrepreneurs in Chiang Mai Province / บัณฑิต แสงพยัคฆ์
Authors: บัณฑิต แสงพยัคฆ์
Authors: บัณฑิต แสงพยัคฆ์
Keywords: การตลาด;ผู้ประกอบการ -- เชียงใหม่;การให้คำปรึกษา
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว/ภน 381 บ114ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1401293
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8708
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1149bs_tpg.pdf189 kBAdobe PDFView/Open
mba1149bs_abs.pdf228.08 kBAdobe PDFView/Open
mba1149bs_con.pdf284.04 kBAdobe PDFView/Open
mba1149bs_ch1.pdf237.13 kBAdobe PDFView/Open
mba1149bs_ch2.pdf341.17 kBAdobe PDFView/Open
mba1149bs_ch3.pdf198.27 kBAdobe PDFView/Open
mba1149bs_ch4.pdf1.5 MBAdobe PDFView/Open
mba1149bs_ch5.pdf622.57 kBAdobe PDFView/Open
mba1149bs_bib.pdf167.71 kBAdobe PDFView/Open
mba1149bs_app.pdf472.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.