Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8708
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorบัณฑิต แสงพยัคฆ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:54Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:54Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 บ114ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1401293en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8708-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectผู้ประกอบการ -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectการให้คำปรึกษาen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการที่ปรึกษาทางธุรกิจของผู้ประกอบการในจังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors influencing the select on of business consultant services of entrepreneurs in Chiang Mai Province / บัณฑิต แสงพยัคฆ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1149bs_tpg.pdf189 kBAdobe PDFView/Open
mba1149bs_abs.pdf228.08 kBAdobe PDFView/Open
mba1149bs_con.pdf284.04 kBAdobe PDFView/Open
mba1149bs_ch1.pdf237.13 kBAdobe PDFView/Open
mba1149bs_ch2.pdf341.17 kBAdobe PDFView/Open
mba1149bs_ch3.pdf198.27 kBAdobe PDFView/Open
mba1149bs_ch4.pdf1.5 MBAdobe PDFView/Open
mba1149bs_ch5.pdf622.57 kBAdobe PDFView/Open
mba1149bs_bib.pdf167.71 kBAdobe PDFView/Open
mba1149bs_app.pdf472.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.