Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8708
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | บัณฑิต แสงพยัคฆ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:50:54Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:50:54Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 381 บ114ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1401293 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8708 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | ผู้ประกอบการ -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | การให้คำปรึกษา | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการที่ปรึกษาทางธุรกิจของผู้ประกอบการในจังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors influencing the select on of business consultant services of entrepreneurs in Chiang Mai Province / บัณฑิต แสงพยัคฆ์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba1149bs_tpg.pdf | 189 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1149bs_abs.pdf | 228.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1149bs_con.pdf | 284.04 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1149bs_ch1.pdf | 237.13 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1149bs_ch2.pdf | 341.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1149bs_ch3.pdf | 198.27 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1149bs_ch4.pdf | 1.5 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1149bs_ch5.pdf | 622.57 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1149bs_bib.pdf | 167.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1149bs_app.pdf | 472.7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.