Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8700
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อบ้านจัดสรรของลูกค้าในอำเภอสันทราย จังหวัดเชียงใหม่ = The Marketing mix factors affecting customer's purchasing house of real estate in San Sai District, Chiang Mai Province / ณัฐพิมล ชื่นดวง
Authors: ณัฐพิมล ชื่นดวง
Authors: ณัฐพิมล ชื่นดวง
Keywords: การตลาด;บ้านจัดสรร -- เชียงใหม่. อำเภอสันทราย
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว/ภน 381 ณ113ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1401269
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8700
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0949nc_tpg.pdf446.14 kBAdobe PDFView/Open
mba0949nc_abs.pdf514.67 kBAdobe PDFView/Open
mba0949nc_con.pdf601.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0949nc_ch1.pdf481.9 kBAdobe PDFView/Open
mba0949nc_ch2.pdf611.59 kBAdobe PDFView/Open
mba0949nc_ch3.pdf474.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0949nc_ch4.pdf1.95 MBAdobe PDFView/Open
mba0949nc_ch5.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open
mba0949nc_bib.pdf448.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0949nc_app.pdf544.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.