Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8670
Title: ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการบริการของโรงแรมแพ้ดดี้ ฟิลด์ = Customer satisfaction toward the service of Paddy Field Hotel / วันชนะ มุสิกไชย
Authors: วันชนะ มุสิกไชย
Authors: วันชนะ มุสิกไชย
Keywords: โรงแรม -- เชียงใหม่;ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ว115ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400755
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8670
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0949wms_tpg.pdf444.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wms_abs.pdf489.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wms_con.pdf546.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wms_ch1.pdf481.5 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wms_ch2.pdf683.5 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wms_ch3.pdf466.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wms_ch4.pdf1.89 MBAdobe PDFView/Open
mba0949wms_ch5.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open
mba0949wms_bib.pdf451.48 kBAdobe PDFView/Open
mba0949wms_app.pdf664.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.