Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8573
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์นมของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดลำพูน = Marketing mix factors affecting consumers decision to purchasc milk products in Mueang district, Lamphun province / บุษบา ไชยอุปละ
Authors: บุษบา ไชยอุปละ
Authors: บุษบา ไชยอุปละ
Keywords: การตลาด;ผลิตภัณฑ์นม;ผู้บริโภค -- ลำพูน. อำเภอเมือง
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว/ภน 381 บ485ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400451
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8573
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0949bc_tpg.pdf204.3 kBAdobe PDFView/Open
agim0949bc_abs.pdf216.24 kBAdobe PDFView/Open
agim0949bc_con.pdf256.66 kBAdobe PDFView/Open
agim0949bc_ch1.pdf141.25 kBAdobe PDFView/Open
agim0949bc_ch2.pdf189.88 kBAdobe PDFView/Open
agim0949bc_ch3.pdf125.89 kBAdobe PDFView/Open
agim0949bc_ch4.pdf528.78 kBAdobe PDFView/Open
agim0949bc_ch5.pdf261.64 kBAdobe PDFView/Open
agim0949bc_bib.pdf153.18 kBAdobe PDFView/Open
agim0949bc_app.pdf157.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.