Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8573
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | บุษบา ไชยอุปละ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:50:05Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:50:05Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 381 บ485ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400451 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8573 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | ผลิตภัณฑ์นม | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- ลำพูน. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์นมของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดลำพูน = Marketing mix factors affecting consumers decision to purchasc milk products in Mueang district, Lamphun province / บุษบา ไชยอุปละ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0949bc_tpg.pdf | 204.3 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949bc_abs.pdf | 216.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949bc_con.pdf | 256.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949bc_ch1.pdf | 141.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949bc_ch2.pdf | 189.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949bc_ch3.pdf | 125.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949bc_ch4.pdf | 528.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949bc_ch5.pdf | 261.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949bc_bib.pdf | 153.18 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949bc_app.pdf | 157.56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.