Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8421
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการโรงแรม ระดับกลุ่ม 3 ในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Marketing mix factors affecting consumers'choice of using mid-level hotel services in Mueang District, Chiang Mai Province / พิไลวรรณ จารุโรจน์สกุลชัย
Authors: พิไลวรรณ จารุโรจน์สกุลชัย
Authors: พิไลวรรณ จารุโรจน์สกุลชัย
Keywords: การตลาด -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;แรงงาน -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว/ภน 381 พ397ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1371781
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8421
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0748pcr_tpg.pdf180.82 kBAdobe PDFView/Open
mba0748pcr_abs.pdf230.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0748pcr_con.pdf385.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0748pcr_ch1.pdf240.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0748pcr_ch2.pdf287.04 kBAdobe PDFView/Open
mba0748pcr_ch3.pdf212.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0748pcr_ch4.pdf4.32 MBAdobe PDFView/Open
mba0748pcr_ch5.pdf1.6 MBAdobe PDFView/Open
mba0748pcr_bib.pdf164.83 kBAdobe PDFView/Open
mba0748pcr_app.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.