Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8227
Title: อิทธิพลของการสื่อสารการตลาด ณ จุดซื้อที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าอุปโภคบริโภคของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = The effect of marketing communications at point of purchase towards consumer behavior in buying consumer goods in Bangkok metropolitan area / ปวีณา ตั้งวัฒนากาญจน์
Authors: ปวีณา ตั้งวัฒนากาญจน์
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค
การซื้อสินค้า
ผู้บริโภค
สินค้าอุปโภคบริโภค
Issue Date: 2547
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547
Gov't Doc #: ว 658.8342 ป173อ
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1352843
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8227
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0947pt_tpg.pdf200.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0947pt_abs.pdf206.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0947pt_con.pdf336.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0947pt_ch1.pdf208.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0947pt_ch2.pdf615.44 kBAdobe PDFView/Open
mba0947pt_ch3.pdf185.72 kBAdobe PDFView/Open
mba0947pt_ch4.pdf1.81 MBAdobe PDFView/Open
mba0947pt_ch5.pdf782.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0947pt_bib.pdf159.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0947pt_app.pdf257.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.