Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8226
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้อผลิตภัณฑ์คอนกรีตผสมเสร็จของผู้รับเหมาก่อสร้างใน อำเภอเสาไห้ จังหวัดสระบุรี = Marketing factors towards construction contractors decisions on purchase ready mixed concrete in Sao Hai District, Saraburi Province / ดิเรก ตัญญูนุรักษ์
Authors: ดิเรก ตัญญูนุรักษ์
Authors: ดิเรก ตัญญูนุรักษ์
Keywords: การตลาด;คอนกรีตผสมเสร็จ;ธุรกิจรับเหมาก่อสร้าง
Issue Date: 2547
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547
Gov't Doc #: ว 380.1 ด357ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1352842
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8226
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0947dt_tpg.pdf466.8 kBAdobe PDFView/Open
mba0947dt_abs.pdf483.5 kBAdobe PDFView/Open
mba0947dt_con.pdf527.49 kBAdobe PDFView/Open
mba0947dt_ch1.pdf505.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0947dt_ch2.pdf890.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0947dt_ch3.pdf463.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0947dt_ch4.pdf1.75 MBAdobe PDFView/Open
mba0947dt_ch5.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open
mba0947dt_bib.pdf438.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0947dt_app.pdf570.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.