Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8226
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorดิเรก ตัญญูนุรักษ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:47:50Z-
dc.date.available2014-09-17T07:47:50Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว 380.1 ด357ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1352842en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8226-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectคอนกรีตผสมเสร็จen_US
dc.subjectธุรกิจรับเหมาก่อสร้างen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้อผลิตภัณฑ์คอนกรีตผสมเสร็จของผู้รับเหมาก่อสร้างใน อำเภอเสาไห้ จังหวัดสระบุรี = Marketing factors towards construction contractors decisions on purchase ready mixed concrete in Sao Hai District, Saraburi Province / ดิเรก ตัญญูนุรักษ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0947dt_tpg.pdf466.8 kBAdobe PDFView/Open
mba0947dt_abs.pdf483.5 kBAdobe PDFView/Open
mba0947dt_con.pdf527.49 kBAdobe PDFView/Open
mba0947dt_ch1.pdf505.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0947dt_ch2.pdf890.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0947dt_ch3.pdf463.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0947dt_ch4.pdf1.75 MBAdobe PDFView/Open
mba0947dt_ch5.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open
mba0947dt_bib.pdf438.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0947dt_app.pdf570.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.